احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۳ مصدوم استقلال در پست دفاع راست| ساپینتو در جستجوی یامگا

  • کد خبر: ۱۶۴۸۲۵
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
۳ مصدوم استقلال در پست دفاع راست| ساپینتو در جستجوی یامگا
با مصدومیتی که برای حردانی و میرزایی به وجود آمد، تکلیف بازیکنی که باید مقابل نساجی در پست دفاع راست بازی کند، مشخص نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  در جریان بازی استقلال مقابل تراکتور صالح حردانی با مصدومیت مواجه شد که ساپینتو به ناچار از میرزایی در ترکیب استفاده کرد و حردانی را خیلی زود از دست داد. اما این مصدومیت پایان ماجرا‌های پست دفاع راست نبود و میرزایی که رفته بود جای حردانی را پر کند، خودش هم با مصدومیت مواجه شد تا درنهایت ساپینتو به ناچار از بازیکن غیر تخصصی دراین پست بهره بگیرد.

تا قبل از اینکه چنین وضعیتی برای حردانی و میرزایی به وجود آید، ساپینتو در اغلب باز‌ها به کوین یامگا میدان می‌داد و از این بازیکن بهره می‌گرفت، اما او هم بعد ازدربی با مصدومیت مواجه شد و اکنون در کشورش به سر می‌برد و درحالی که قرار بود برای بازی آخر مقابل تراکتور خودش را به کادر فنی برساند، همچنان به تهران بازنگشته است.




تردیدی نیست با مصدومیتی که ابتدا برای حردانی و سپس برای میرزایی به وجود آمده ساپینتو تلاش خود را برای بازگرداندن یامگا به تهران افزایش خواهد داد. گفته می‌شود مصدومیت میرزایی به گونه‌ای است که شاید ناچار شود پایش را به تیغ جراحان بسپارد و رباط آسیب دیده خود را از این طریق ترمیم کند که اگر چنین شود، میرزایی که مهره قابل قبولی از نگاه ساپینتو بود وهمواره از این بازیکن بهره می‌گرفت زمان قابل توجهی از ترکیب استقلال دور خواهد شد.

اگر یامگا ظرف روز‌های آتی به تمرینات استقلال بازگردد نگرانی ساپینتو برای انتخاب گزینه مناسب در پست دفاع راست از بین خواهد رفت واو با خیال آسوده به مصاف نساجی خواهد رفت، اما اگر یامگا نرسد، سرمربی استقلال با یک چالش ناخواسته مواجه خواهد شد و باید از بازیکن غیر تخصصی دراین پست بهره بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->